Chondro… co?

– Chondromalacja rzepki to jest.
– Chondro co?
– Rzepki. Chondromalacja.
– Ile życia mi zostało?
– Sporo, ale co to za życie.
[…]
– Proszę przestać mnie pukać.
– Ja wiem, że boli, ale proszę pozwolić mi dokończyć.

Schorzenie, o którego obecności w moim kolanie prawym dowiedziałam się ostatnio, mniej jest uciążliwe, kiedy nie przewraca się na lodzie co rusz. Ja, proszę Państwa się nie skarżę na swój los. Moja zła passa jednak końca nie ma. A jako, że ChRz nie zagraża bezpośrednio życiu, cierpiący cierpieć mogą jedynie w samotności, bowiem na nic wszelakie próby wcześniejszego dostania się do ortopedy. Na nic lód, termofor także. A noce są najgorsze… (szczególnie te podczas których można gryźć jedynie poduszkę)

PS Ostatnio bardzo trudno jest mi podejmować decyzje, które niosą za sobą i możliwość rozwoju i konsekwencje mniej przyjemne jednocześnie. Przemóc trzeba się jednak. I ja to zrobię. W nadchodzący wtorek.

R.

Skomentuj

